Monday, August 31, 2009

ေလဆိပ္ထဲမွာ

မိတ္ေဆြတေယာက္က ႏိုင္ငံျခားသြားမလို႔ပါတဲ့။ ေလဆိပ္ အေတြ႔အႀကံဳေလး မွ်ပါ ဆိုေတာ့ မၾကာေသးခင္က မိတ္ေဆြႏွစ္ေယာက္ ဘဏ္ေကာက္ေလဆိပ္မွာ ႀကံဳဖူးတဲ့ အျဖစ္အပ်က္တခုကို သတိရမိပါတယ္။ ပစၥည္းေရြးတဲ့ ေနရာမွာ ႀကံဳခဲ့တာပါ။ အဲဒီေနရာမွာ ပစၥည္းေတြတင္ၿပီး လည္ေနတဲ့ စက္ေတြက အမ်ားႀကီးေလ။ စက္ေတြရဲ႕ အထက္မွာေတာ့ ေလယာဥ္နံပါတ္ေတြ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ ကိုယ္စီးခဲ့တဲ့ ေလယာဥ္နံပါတ္ကို ၾကည့္ၿပီး ကိုယ့္ပစၥည္းကို ကိုယ္ေရြးယူရတာပါ။ ေမာင္မင္းႀကီးသားမ်ားက အဲသည္ ေလယာဥ္နံပါတ္ကိုလဲ ေမာ့မၾကည့္မိပါဘူး။ သူတို႔စီးတဲ့ ေလယာဥ္ နံပါတ္ကိုလဲ မွတ္မထားမိဘူး။ ဟိုေနရာ ေတြ႔ႏိုးႏိုး ဒီေနရာေတြ႔ႏိုးႏိုးနဲ႔ေပါ့။ တကယ္ေတာ့ ဘယ္ေနရာမွာ ဘယ္လို ေရြးရမွန္းကို သူတို႔က မသိတာပါ။
အိပ္လဲ ကုန္သေလာက္ရွိ ဂိတ္လဲ စံုသေလာက္ရွိသည္အထိ ေယာင္ေတာင္ ေပါင္ေတာင္နဲ႔ ေငါင္ေနတံုးတဲ့ေလ။ ေလဆိပ္ဝန္ထမ္း တေယာက္က ကူေပးမွ ပစၥည္းေရြးႏိုင္ သတဲ့။ အဲဒါနဲ႔ ပစၥည္းေလးေတြ တြန္းလွည္းေပၚတင္ Immigration-ကို ျဖတ္ အျပင္ဖက္ကို ထြက္ဖို႔ လုပ္ရပါတယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ ေလဆိပ္အျပင္ထြက္တဲ့ လူေတြက သူတို႔ေလာက္ပဲ က်န္ပါေတာ့တယ္။ အဲသည္က်မွ ဒုကၡ လွလွႀကီးနဲ႔ ေတြ႔တာပါ။ ၾကည့္ေလရာရာ မွန္ေတြ ကာထားေလေတာ့ အျပင္ထြက္စရာ အေပါက္ရွာ မေတြ႔လို႔တဲ့။

ဘယ္ေတြ႔လိမ့္မလဲ။ တခါးေတြက အနားကို လူသြားရပ္မွ Auto ပြင့္ၾကတာေလ။ သူ႐ို႕ တခါးေတြက မင္းတုတ္ေတြ ပတၱာေတြမွ မရွိတာကလား။ ကိုယ္တို႔ကလဲ အျပင္က တေစာင့္ေစာင့္။ သူတို႔ကလဲ အထဲမွာ ရြာလည္လို႔ ေကာင္းတံုး။ ဝန္ထမ္းတေယာက္က တခါးနားကို သြားရပ္၊ တခါးပြင့္လို႔ ထြက္သြားမွ ရိပ္မိပါ-သတဲ့။ ေအာ္ တခါးေတြက အနားကို သြားရပ္မွ အလိုလို ပြင့္သကိုးလို႔ေလ။ အဲဒါနဲ႔ အျပင္ကို ေရာက္ခဲ့ၾကသတဲ့။

ေမာင္ရင္တို႔ရယ္ ဘယ္လိုမ်ားျဖစ္ၾကတာပါလိမ့္။ ေလယာဥ္မ်ား လွည္းဦးမ်ားလန္ေနလို႔ ေနာက္က်တာလားလို႔ ေမးေတာ့မွ ျဖစ္ေၾကာင္းရယ္မွ ကုန္စင္ကို သိၾကရတာပါ။

SHE & RETURN OF SHE

ကိုယ္တို႔ေတြ ငယ္တုံးကေတာ့ သဘာ၀ထက္ လြန္ၿပီး အသက္ရွည္ရွည္ ေနခ်င္စိတ္ေတြ သိပ္ၿပီး ျပင္းျပခဲ့တာေပါ့။ အသက္အရြယ္ နဲနဲရလာေတာ့ ငယ္စဥ္တုံးကေလာက္ ျပင္းျပင္း ျပျပႀကီး မရွိလွေတာ့ပါဘူး။ သဘာ၀ကို သဘာ၀အတိုင္းပဲ လက္ခံသင့္တယ္လို႔ ေတြးစျပဳလာတယ္ေလ။ She နဲ႔ Return Of She ဆိုတဲ့ ဘာသာျပန္ ၀တၳဳကို ဖတ္မိတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ပိုၿပီးေတြးစရာေတြ ျဖစ္လာပါတယ္။
၀တၳဳကေတာ့ အာဖရိကတိုက္တေနရာမွာ ဇာတ္အိမ္ တည္ထားတာပါ။ တခ်ိန္က အဲဒီ ေနရာမွာ အလြန္ကို ယဥ္ေက်းမႈ အဆင့္အတန္း ျမင့္မားတဲ့ လူသားမ်ိဳးႏြယ္ေတြ အေျခခ် ေနထိုင္ ခဲ့ၾက-သတဲ့။ ဇာတ္လိုက္အမ်ိဳးသမီးက အမ်ိဳးသားတေယာက္ကို တဖက္သတ္ ခ်စ္ခဲ့တယ္။ အမ်ိဳးသားက အျခားေသာ အမ်ိဳးသမီး တေယာက္နဲ႔ အျပန္အလွန္ ခ်စ္လို႔ ေနၾက ျပန္တယ္။
အမ်ိဳးသမီးက ျမန္မာလိုဆိုရင္ေတာ့ ၀ိဇၨာဓိုရ္မလို႔ ေခၚရမယ္ ထင္ပါရဲ႕။ အသက္က လူသာမန္ထက္ ရွည္တယ္။ လွပတဲ့ သူမရဲ႕ ႐ုပ္ရည္ကလဲ မေျပာင္းလဲပါဘူး။ Powerလဲ အထိုက္အေလ်ာက္ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမရဲ႕ Power က သူမခ်စ္သူ သူမကို ျပန္ခ်စ္ေအာင္ေတာ့ မစြမ္းႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ သူမဖက္က မတရားသျဖင့္ ႀကိဳးစားခဲ့ေလေတာ့ အမုန္းႀကီး မုန္းတာေတာင္ကို ခံခဲ့ရပါတယ္။ ဘယ္ေလာက္မ်ား သူမကို မုန္းသလဲ ဆိုရင္ သူ႔အသက္ကို စြန္႔ရတဲ့ အထိကို မုန္းသြားပါ သတဲ့။
ေလာကထုံးစံအတိုင္း သူမက ခ်စ္ရတဲ့ သူေတြ သူမကို ခ်စ္ၾကတဲ့ သူေတြ ၿပီးေတာ့ သူမက မုန္းရတဲ့ သူေတြလဲ သူမကို မုန္းၾကတဲ့သူေတြကေတာ့ ပုံမွန္အတိုင္း ေသဆုံးကုန္ၾကၿပီေလ။
ဘ၀အသစ္ေတြမွာ က်င္လည္ရင္း လက္တြဲေဖာ္ အသစ္ေတြနဲ႔ ဆုံဆည္းလို႔။ ပတ္၀န္းက်င္အသစ္မွာ က်င္လည္ယင္း တာ၀န္သစ္ေတြကို ထမ္းေဆာင္လို႔၊ သံေယာဇဥ္ အသစ္ေတြနဲ႔ ေႏွာင္ဖြဲ႔လို႔။ သူမကို သတိမရႏိုင္ၾကေတာ့ပါဘူး။ ဘ၀ေတြလည္း ျခားခဲ့ၿပီ ကာလေတြလည္း ၾကာခဲ့ၿပီကိုး။
သူမမွာသာလွ်င္ သူမက ခ်စ္ရတဲ့သူေတြကို တြယ္တာစိတ္နဲ႔ လြမ္းရလိုက္ သူမကို ခ်စ္ၾကတဲ့ သူေတြကို သတိရစိတ္နဲ႔ တမ္းတလိုက္နဲ႔။ ၿပီးေတာ့ မုန္းရတဲ့ သူေတြကို နာက်ည္းစိတ္နဲ႔ သတိရလိုက္ မုန္းၾကတဲ့ သူေတြကို ခံျပင္းစိတ္နဲ႔ အမုန္းပြားလိုက္နဲ႔ေလ။ အရာရာက ေျပာင္းလဲေနေပမယ့္လို႔ သူမကေတာ့ ဘာမွမေျပာင္းလဲသလိုပါပဲ။ သူမ ခ်စ္သူဆီက ရခဲ့တဲ့ အမုန္းနဲ႔ပဲ ဘယ္ေတာ့မွန္း မသိႏိုင္တဲ့ ဘ၀နိဂုံးခ်ဳပ္ခ်ိန္ကို ထိုင္ေစာင့္ေနတဲ့ ပုံစံျဖစ္လို႔ ေနပါတယ္။
ဒီဖက္ေခတ္ကို ေရာက္လာေတာ့ ေနရာေဟာင္းမွာ သူမတေယာက္တည္း။ သူတို႔ေခတ္ သူတို႔အခါက စည္ကားခဲ့ပါတယ္ ဆိုတဲ့ ၿမိဳ႕ျပႀကီးက ခုခ်ိန္မွာေတာ့ လူသူနဲ႔ ေ၀းလို႔။ ၿမိဳ႕ပ်က္အသြင္ေတာင္ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ျမင့္ခဲ့ပါတယ္ ဆိုတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈေတြကလဲ ခုေနခါမွာ ေျပာလို႔ မယုံႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကို ပ်က္သုဥ္းကုန္ပါၿပီ။ (ရွိေနသည့္တိုင္ေအာင္ အဲဒီ ယဥ္ေက်းမႈေတြက ခုေခတ္နဲ႔ အံ၀င္မယ္ မဟုတ္ေတာ့ဘူးေလ။)
သူမ ခ်စ္သူက ဘ၀ေပါင္းမ်ားစြာ က်င္လည္ရင္း လူ႔ဘ၀ကို ျပန္ေရာက္လို႔ လာျပန္ပါတယ္။ သူတို႔ ႏွစ္ဦး ျပန္ဆုံခ်ိန္မွာေတာ့ ဟိုအမ်ိဳးသားက ဘာဆို ဘာမွ မသိေတာ့ပါဘူး။ တခ်ိန္က သူမကို အမုန္းႀကီး မုန္းခဲ့တာကိုလဲ သတိမရေတာ့ပါဘူး။ သူမကို မုန္းလြန္းလို႔ ကိုယ့္အသက္နဲ႔ စက္ၿပီး လဲပစ္ခဲ့တာကိုလည္း မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး။ သူမကို စြဲစြဲလမ္းလမ္းႀကီးကို ခ်စ္လို႔ေနျပန္ပါတယ္။
ဒီအေၾကာင္း ဖတ္ရေတာ့ သဘာ၀တရားကို သဘာ၀အတိုင္းပဲ လက္ခံႏိုင္ဖို႔ လိုတယ္ဆိုတဲ့ အေတြးက ပိုၿပီး ခုိင္မာလာသလိုပါပဲ။ ေသဆုံးျခင္းဆိုတာ တကယ္ေတာ့ သဘာ၀တခုပဲေလ။ သူလဲ အတိုင္းအတာတခုအထိ လိုအပ္တဲ့ သဘာ၀တရားတခုပဲ-လို႔ ေတြးမိပါတယ္။ သေဘာေပါက္ နားလည္ လက္ခံႏိုင္တဲ့ အေနအထား ေရာက္ေအာင္ေတာ့ အေတာ္ကို ႀကိဳးစားရအုံးမွာပါ။ ဒီသဘာ၀တရားကိုေတာင္ လက္ခံႏိုင္ၿပီဆိုရင္ေတာ့ အျခားေသာ သဘာ၀တရားေတြကိုလည္း နားလည္လက္ခံဖို႔ လြယ္ကူလိမ့္မယ္ လို႔ ထင္တယ္ေလ။
She နဲ႔ Return Of She ဆိုတဲ့ ဘာသာျပန္ ၀တၳဳႏွစ္အုပ္ကို လြန္ခဲ့တဲ့ ၉ႏွစ္ေက်ာ္ကတည္းက ဖတ္ခဲ့ဖူးတာျဖစ္ေပမယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြကိုေတာ့ ခုထက္ထိမွတ္မိေနတုံးပါပဲ။ ဖတ္မိရာကေန မွတ္မိတဲ့ အေၾကာင္းအရာတခုပါ။

Saturday, August 22, 2009

ဖတ္မိၿပီး မႀကိဳက္ေသာ္လည္း မွတ္မိေနေသာ အရာမ်ား

တေလာတုံးက ညီငယ္တေယာက္ရဲ႕ သူ႔အေတြး သူ႔အျမင္ သူ႔ ပတ္၀န္းက်င္ကို ထင္ဟပ္ထားတဲ့ စာတပုဒ္ ဖတ္လိုက္ရပါတယ္။တခ်ိန္တုံးကေတာ့ လူငယ္ပီပီ အေ၀းကို ပ်ံခ်င္တဲ့ ဆႏၵနဲ႔ အျမင့္လမ္းကို သူမွန္းၿပီး ေရြးခ်ယ္ခဲ့တယ္ ထင္ပါရဲ႕။ သူေရြးခဲ့တဲ့ လမ္းက ျမင့္သည္ မွန္ေသာ္လည္း အေ၀းကို ပ်ံသန္းဖို႔က အျမင့္ကို ေရာက္ေလ အကန္႔အသတ္ေတြ မ်ားေလ ျဖစ္လာပုံရပါတယ္။ သူ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ ျမင့္တာ မျမင့္တာ တက႑ထားလို႔ ခုေနခါမွ သူတို႔ စိတ္ႀကိဳက္ ခပ္ေ၀ေ၀းကို အကန္႔အသတ္မဲ့စြာနဲ႔ ပ်ံသန္းခြင့္ေတြ ရေနပါတယ္။ သူ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ လက္ရွိ သူ႔ဘ၀ပုံစံနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္ၿပီး သူ႔ကိုသူ အားမရျဖစ္ေနတယ္ ထင္ပါရဲ႕လို႔ ခံစားမိတာနဲ႔ သူဆီကို စာတေစာင္ ေရးျဖစ္ပါတယ္။

ညီ

တို႔ေတြ ဖတ္မိၿပီး မႀကိဳက္ေသာ္လည္း မွတ္မိေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးေတြ ရွိတတ္ပါတယ္။ သီလကၡႏၶပါဠိေတာ္မွာ အယူ၀ါဒ ၆၂-မ်ိဳး ျဖစ္ေပၚလာပုံကို ေလ့လာရတဲ့ အခ်ိန္တုံးကေပါ့။

အဲဒီ အထဲမွာ အယူ၀ါဒတခုက နိယာမတခု ထုတ္ ထားပါတယ္။ သူတို႔ နိယာမအရ လူအပါအ၀င္ အားလုံးေသာ အရာ၀တၳဳမ်ားမွာ အစ အလယ္ အဆုံး မူလ ကတည္းက ကန္႔သတ္ခ်က္ရွိ္ၿပီး ျဖစ္သည္။ အနည္းအက်ဥ္းေသာ အရာ၀တၳဳတို႔ကို အနည္းငယ္ သာလ်င္ ေျပာင္းလဲ သြားေအာင္ စီမံလို႔ ရစေကာင္း၏။ အလုံးစုံ ေျပာင္းလဲ သြားေအာင္ ျပင္လို႔မရ ဆိုတဲ့ သေဘာပါ။ ဗုဒၶကေတာ့ ဒါကို လက္မခံပါဘူး။

အဲဒီေန႔မွာပဲ တိုက္တိုက္ဆိုင္ ျမ၀တီအၿငိမ့္ၿပိဳင္ပြဲမွာ ၿပိဳင္ပြဲ၀င္ အၿငိမ့္ေခြ တခုကို ၾကည့္ခြင့္ ႀကဳံပါတယ္။ အၿငိမ့္ စထြက္ထြက္ခ်င္း လူရႊင္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္က ခြန္းေတာက္နဲ႔ စပါတယ္။

ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ကုန္းေခါင္ေခါင္က လြမ္းေအာင္ ကူခၽြဲ ။

အဘ ကၽြန္ေတာ္ၾကားဖူးတာကေတာ့ ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ထေႏွာင္းပင္ ညီေနာင္က လြမ္းေအာင္ ကူခၽြဲ- ပါဗ်ာ။

ေဟ့ေကာင္ မင္းဘာသိလို႔လဲ။ ေျခာက္လမ္းသြား လမ္းမႀကီးေတြ ေဖာက္ေနတာ မင္းမသိဘူးလား။

ဘာဆိုင္လို႔လဲ အဘရဲ႕။

ဆိုင္ပါေသာ္ေကာဗ်ာ။ အဲဒီေျခာက္လမ္းသြား လမ္းမႀကီးေတြ ေဖာက္ေတာ့ လမ္းနဲ႔ မလြတ္လို႔ ဆိုၿပီး ခုတ္လွဲပစ္လိုက္တာ ထေႏွာင္းပင္ေတြ မရွိေတာ့ဘူး ေလကြာ။ အဲဒါေၾကာင့္ ခ်ိဳးကေလး ခမ်ာ။ ကုန္းေခါင္ေခါင္မွာ ပဲ ကူခၽြဲရတာေပါ့။

ဒါဆုိလဲ ကုန္းေခါင္ေခါင္မွာပဲ ကူခၽြဲပါဗ်ာ။

ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ထေႏွာင္းပင္ ညီေနာင္က လြမ္းေအာင္ ကူခၽြဲ

အဘ ခုနပဲ ထေႏွာင္းပင္ေတြက မရွိေတာ့ဘူးဆို။

အဲဒါေၾကာင့္ မင္းကို သတင္းစာဖတ္လို႔ ေျပာတာေပါ့။ ကိုးခ႐ိုင္ စိမ္းလန္းစိုေျပေရး လမ္းေဘး ၀ဲယာ စိုေျပေရးဆိုတဲ့ စီမံခ်က္နဲ႔ သစ္ပင္ေတြ စိုက္ေနတာ မင္း မၾကားမိဘူးလား။ အဲဒီ စိုက္တဲ့ အထဲမွာ ထေႏွာင္းပင္ေတြ ပါတယ္ဟ။ ခုေတာ့ ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ကူခၽြဲစရာ ထေႏွာင္းပင္ေလးေတြ ရွိလာၿပီ၊ ရွိလာၿပီ။

ဒါဆိုလဲ ဆက္ပါဦးဗ်ာ။

ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ထေႏွာင္းပင္ ညီေနာင္က လြမ္းေအာင္ ကူခၽြဲ၊

ပန္းေတာ္ျဖဴ ပင္ျမက္ေျမဇာပါးလွတယ္

အဘ ပန္္းေတာ္ျဖဴ ပင္ျမက္ေျမဇာ ထူလွတယ္ မဟုတ္လားဗ်။

ၿမိဳ႕ရြာ သန္႔ရွင္းလွပေရး စေနေန႔တိုင္း လုပ္အာေပး၊ ၿမိဳ႕ရြာ သန္႔ရွင္းလွပေရး စေနေန႔တိုင္း လုပ္အာေပး၊ ဆိုတာ မင္းမၾကားဖူးဘူးလား။

ၾကားဖူးတယ္ေလ အဘ။

ၿမိဳ႕ရြာ သန္႔ရွင္းလွပေရး စေနေန႔တိုင္း လုုပ္အား ေပးေနၿပီဆိုေတာ့ ေျမဇာျမက္က ပါးေရာ့ေပါ့ကြ။

ဒါဆိုလည္း ပါးေစဗ်ာ။ ပါးေစဗ်ား။

ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ထေႏွာင္းပင္ ညီေနာင္က လြမ္းေအာင္ ကူခၽြဲ၊

ပန္းေတာ္ျဖဴ ပင္ျမက္ေျမဇာထူလွတယ္

ၿမိဳ႕ရြာ သန္႔ရွင္းလွပေရး စေနေန႔တိုင္း လုပ္အားေပးေနၿပီဆိုေတာ့ ျမက္က ပါးေနၿပီ ဆို။

အဲဒါက လူႀကီးလာတုံးပဲ လုပ္တာဟ။ လူႀကီး မလာေတာ့ ဘယ္သူမွ မလုပ္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီေတာ့ ျမက္က ျပန္ၿပီး ထူတာေပါ့။

ဒါဆိုလည္း ထူေစဗ်ားထူေစဗ်ား။

ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ထေႏွာင္းပင္ ညီေနာင္က လြမ္းေအာင္ ကူခၽြဲ၊

ပန္းေတာ္ျဖဴ ပင္ျမက္ေျမဇာထူလွတယ္

ဖိုးေတာင္သူ တိုက္။

လုပ္ျပန္ၿပီဗ်ာ။ ဖိုးေတာင္သူ တဲပါဗ်ာ့။

တဲေပၚကလူ တိုက္ေပၚေရာက္ဖို႔ဆိုတဲ့ စီမံခ်က္ကို မင္းမၾကားဖူးလား။ အဲဒီ စီမံခ်က္ အတိုင္းဆိုရင္ တဲဆိုတာ ဘယ္ရွိေတာ့ မလဲကြာ။ အားလုံး တိုက္ေပၚခ်ည္းပဲ ေနရမယ္ေလ။

ဒါဆိုလဲ တိုက္ေပၚပဲ ထားပါဗ်ာ။ ခင္ဗ်ား လက္ထက္က်မွ အကုန္ ေျပာင္းရမယ့္ ကိန္းပဲ။ ကဲ ကဲ ခြန္းေတာက္ကိုပဲ ဆက္ပါဗ်ာ။

ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ထေႏွာင္းပင္ ညီေနာင္က လြမ္းေအာင္ ကူခၽြဲ၊

ပန္းေတာ္ျဖဴ ပင္ျမက္ေျမဇာထူလွတယ္

ဖိုးေတာင္သူ႔ တဲ။

အဘက အညိဳးညိဳးပဲဗ်ာ။ ခုနပဲ တဲေပၚကလူ တိုက္ေပၚေရာက္ေရးဆိုတဲ့ စီမံခ်က္အရ အားလုံး တိုက္ေတြ ျဖစ္ကုန္ၿပီဆို။

ျဖစ္ေတာ့ ျဖစ္တယ္ကြာ။ ဒါေပမယ့္ တိုက္က ကန္ထ႐ိုက္တိုက္ဆိုေတာ့ ျမန္ျမန္ ၿပိဳကုန္ၿပီကြ။ အဲဒါ ေၾကာင့္ ဖိုးေတာင္သူ ခင္မ်ာ သူ႔တဲမွာပဲ ျပန္္ေနရ ရွာတယ္ေလ။

သူတို႔ ခြန္းေတာက္ဆိုပုံက ခုနနိယာမကို ေထာက္ခံသလိုလိုပါပဲ။ ကိုယ္ကေတာ့ အဲဒီ နိယာမကို မယုံပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေျပာင္းလဲျခင္းေတြနဲ႔ ႀကဳံေလတိုင္း အဲဒီနိယာမကို သတိရတယ္။

ေမာင္ရင္တို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ လမ္းခြဲခါနီး အခ်ိန္ေတြမွာ ဘိုလို သီခ်င္းတပုဒ္ထဲက စားသားတခုကိုု ရြတ္ဆိုခဲ့ၾကသတဲ့။ ခုေတာ့ ဆိုခြင့္မရေသး။ တေယာက္ တေနရာစီမွာကိုး။ ပုံစံတမ်ိဳးစီနဲ႔ေပါ့ေလ။ တခ်ိဳ႕လည္း အားက်စရာ။ တခါတရံ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အားမရစရာေတြနဲ႔ ။ ေနာက္တခါ ရြတ္ဆိုခြင့္ေတြလဲ ရခ်င္ေသးသတဲ့။ မွန္တာ မမွန္တာ လက္ခံတာ မခံတာ အပထားလို႔ ခုနက နိယာမအရ ဆိုရင္ေတာ့ ေမာင္ရင္တို႔တေတြ ျပန္လည္ ရြတ္ဆိုခြင့္ရၾကမွာပါ။

တကယ္ေတာ့ ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္က အစကတည္းက ထေႏွာင္းပင္ညီေနာင္မွာ ကူခၽြဲခဲ့ၾကတာပါ။

ပန္းေတာ္ျဖဴ ပင္ျမက္ေျမဇာေတြကလည္း မူလကတည္းက ထူခဲ့ၾကတာပဲ မဟုတ္လား။

ဖိုးေတာင္သူလဲ အစကတည္းက သူ႔တဲမွာ သူေနခဲ့တာပဲေလ။

ၾကားထဲမွာ အေျခအေန အရ

ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ဟာ ကုန္းေခါင္ေခါင္မွာ ကူခၽြဲရတဲ့ အခါေတြလည္း ရွိစေကာင္း ပါတယ္။

ပန္းေတာ္ျဖဴ ပင္ျမက္ ေျမဇာကလဲ အေျခအေန အရ ပါးတဲ့ အခါလည္း ပါးရေပ မေပါ့။

ဖိုးေတာင္သူလဲ အခိုက္အတန္႔အားျဖင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ တိုက္ထဲမွာ ေနတဲ့ အခါ ေနပါေစေလ။

ဘယ္လိုပဲ ပုံစံေတြ ေျပာင္းခဲ့ေပမယ့္ ေနာက္ဆုံး က်ေတာ့လဲ

ခ်ိဳးႏွစ္ေကာင္ ထေႏွာင္းပင္ ညီေနာင္က လြမ္းေအာင္ ကူခၽြဲ၊

ပန္းေတာ္ျဖဴ ပင္ျမက္ေျမဇာထူလွတယ္

ဖိုးေတာင္သူ႔ တဲ။

ဆီကိုပဲ ျပန္ေရာက္တာပဲ မဟုတ္လား။ ေမာင္ရင္ရဲ႕ ေနာက္ဆုံး ပို႔စ္နဲ႔ ဒုတိယ ပို႔စ္ကို ဖတ္မိရာကေန ဖတ္မိၿပီး မႀကိဳက္ေသာ္လည္း မွတ္မိေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာ ေလးတခုကို မွ်ေ၀လိုက္တာပါ။